Switch to English

Szkolenie z możliwością zatrudnienia w Wipro

  • Wykorzystaj szansę – rozpocznij pracę w IT!

    Branża IT rozwija się w błyskawicznym tempie i jest niezwykle perspektywiczna. Wydaje Ci się, że jest hermetyczna i że zatrudnienie w jej ramach znajdują wyłącznie programiści?
    Przekonaj się, że nie musisz mieć doświadczenia, by w półtora miesiąca zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy sektorze IT. Weź udział w szkoleniu połączonym z praktykami, dzięki któremu zdobędziesz cenne doświadczenie w globalnym koncernie Wipro Ltd. i otrzymasz możliwość rozpoczęcia swojej przygody w IT!

    Service Desk Administrator

    Program szkoleniowy pozwoli Ci w parę tygodni zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku Service Desk Administrator.

    Co więcej, każdy zakwalifikowany do programu otrzyma dofinansowanie w wysokości 75% ceny szkolenia! Zamiast 7 380 zł płacisz 1 845 zł. To niezwykle opłacalna forma wejścia do świata IT 🙂 Osobom, które finalnie zostaną zatrudnione – nowy pracodawca w terminie określonym w umowie zwróci 100% poniesionych kosztów szkolenia.

    Do Twoich zadań należeć będą m.in.

    Kto może wziąć udział?

    Niezbędna jest znajomość języków obcych. Na stanowisku Service Desk Administrator będziesz mógł szlifować i wykorzystywać swoje umiejętności w praktyce. Oprócz swobodnej komunikacji w języku angielskim, oczekujemy również znajomości jednego z poniższych:

    Jeśli lubisz pracę z ludźmi, praca z komputerem to dla Ciebie przyjemność i jesteś nastawiony na rozwój w dziedzinie IT – zgłoś się do projektu i rozwijaj się, pracując dla największych marek 🙂

    Zapraszamy na spotkanie informacyjne. Porozmawiaj z nami 27 lipca w Gdańsku.

    Czy warto?

    Masz okazję wziąć udział w programie, który obejmuje nie tylko szkolenie, ale również wiele godzin praktyki pod okiem mentorów, dzięki czemu w kompleksowy sposób zostaniesz przygotowany do pracy na nowym stanowisku.
    Prężny rozwój branży IT oferuje ogrom możliwości, ale pierwszy krok należy do Ciebie!

    Na finalistów programu czeka stabilna praca w Trójmieście, międzynarodowe środowisko, stanowisko z możliwością dalszego kształcenia i awansu w globalnej firmie o silnej pozycji, która oferuje swoim pracownikom liczne benefity (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, abonament na siłownię). To tylko część argumentów, które mogą pomóc Ci podjąć decyzję o zmianie swojej pracy.

    Organizatorzy

    Do udziału w projekcie zapraszają: największa akademia programowania w Polsce, Software Development Academy, oraz Wipro Ltd – część wywodzącego się z Indii globalnego koncernu Wipro Ltd o ponad 70-letniej tradycji, który zatrudnia na całym świecie 160 tys. pracowników. Zajmuje się technologiami informatycznymi, usługami biznesowymi i konsultingiem.

    Firma obsługuje ponad 1000 klientów, w tym blisko 100 z 500 największych firm na świecie. W Polsce Wipro obecne jest od 2008 roku, prowadząc obecnie działalność w 2 własnych centrach zlokalizowanych w Warszawie i Gdańsku oraz kilku innych lokalizacjach, bezpośrednio w siedzibach klientów. Wipro Ltd postrzega Polskę jako strategiczną lokalizację dla rozwoju swojej działalności w regionie.

    Uczestnicy projektu szkolić się będą w siedzibie firmy w Gdańsku, która znajduje się w kompleksie biznesowym Alchemia (źródło: www.wprost.pl oraz materiały własne Wipro Ltd):

W ramach kursu otrzymujesz:

  • 1. benefit icon
    96 godzin szkolenia

    Odbędziesz prawie 100 godzin szkoleń pod okiem specjalistów: 32h teorii (szkolenie SDA) + minimum 64h teorii połączonej z praktyką (szkolenie Wipro).
    Nauka ukierunkowana jest na zdobycie niezbędnej wiedzy i umiejętności do podjęcia pracy na stanowisku Service Desk Administrator.

  • 2. benefit icon
    Praktyki w globalnej firmie

    W projekcie zawiera się około 70 godzin praktyk w Wipro Ltd, które będą odbywać się równolegle z nauką teorii. Dzięki nim będziesz kompleksowo przygotowany do pracy i gotowy do podjęcia jej od razu po ukończeniu szkolenia.

  • 3. benefit icon
    Przebranżowienie w kilka tygodni

    Tylko półtora miesiąca potrzebujesz na wdrożenie się do pracy na nowym stanowisku. Nie musisz posiadać wykształcenia informatycznego. Szkolimy Cię od podstaw!

  • 4. benefit icon
    Uniwersalność kursu

    Mimo iż szkolenie odpowiada bezpośrednio na potrzeby Wipro Ltd, około 90% materiału, który przyswoisz, jest tożsamy z tym, którego znajomości oczekują inne firmy oferujące pracę na stanowisku Service Desk Administrator.

  • 5. benefit icon
    Możliwość zatrudnienia

    Po pozytywnym ukończeniu kursu oraz egzaminie otrzymasz szansę pracy na podstawie umowy o pracę w firmie Wipro Ltd. Liczba zatrudnionych uczestników jest ściśle zależna od wakatów dostępnych w momencie ukończenia szkolenia.

  • 6. benefit icon
    Wstęp do branży IT

    Jeśli do tej pory Twoje ścieżki zawodowe w żaden sposób nie zahaczały o branżę informatyczną – to dobry moment na wykorzystanie szansy, którą daje Ci ten projekt. To niesamowicie dynamiczny sektor, który otworzy przed Tobą wiele kierunków rozwoju.

  • 7. benefit icon
    Lokalizacja

    Szkolenie oraz zatrudnienie finalistów programu będą miały miejsce w Trójmieście. Gdańska siedziba firmy mieści się w nowoczesnym kompleksie biurowo-usługowym o wysokim standardzie (Alchemia, Al. Grunwaldzka 409).

  • benefit icon
    Masz pytania?

    Napisz do nas: wipro@sdacademy.pl

Jak wygląda proces rekrutacyjny do projektu?

  • 01

    Proces aplikacyjny

    Od 10 lipca do 6 sierpnia wysyłasz do nas formularz aplikacyjny, do którego link znajduje się po prawej stronie.

    Do 7 sierpnia czekasz na informację czy po weryfikacji CV zostałeś zakwalifikowany do rekrutacji.

     

  • 02

    Rekrutacja

    Zapraszamy Cię do procesu rekrutacyjnego, który dzieli się na dwa etapy rozmów: sprawdzenie predyspozycji miękkich, obsługi komputera i środowiska Windows oraz badanie umiejętności językowych. Czas przewidziany na rozmowy: 10 lipca – 11 sierpnia.

    W przypadku zakwalifikowania się do programu otrzymasz informację zwrotną.

  • 03

    Szkolenie z praktykami

    Odbędziesz 96 godzin szkoleń w terminie od 16 sierpnia do 30 września które odbędą się w trybie dziennym w siedzibie firmy w Gdańsku. Czas ten obejmuje zarówno naukę teorii, jak i praktyki. Uczysz się wszystkiego, co będzie Ci potrzebne na początku pracy w Wipro Ltd.

  • 04

    Zatrudnienie

    Po pozytywnym ukończeniu kursu i zdanym egzaminie masz szansę podjęcia pracy w Wipro Ltd na stanowisku Service Desk Administrator.

Poznaj opinie naszych absolwentów

  • Jarosław Chachulski

    Inżynier ds. testów i analiz .NET od podstaw “Polecam Software Development Academy, dlatego że pomaga w znalezieniu pracy swoim absolwentom . Połowa z osób, które ukończyły kurs i uzyskały zatrudnienie, zrobiły to właśnie dzięki akademii.”
  • Łukasz Perwejnis

    Junior Developer Java od podstaw “Chcesz poznać podstawy programowania, masz dużą motywację i możesz poświecić dużo czasu by osiągnąć zamierzony cel? Jest to kurs dla Ciebie, ale bez pracy nie ma kołaczy!”
  • Magdalena Majchrzak

    Software Developer Front-end, back-end development “Jestem żywym przykładem, że kursy dają dobry start i możliwości do rozpoczęcia swojej przygody z programowaniem. Z grafika dokwalifikowałam się w stronę frontendu i pracuje w tym zawodzie już ponad 2 lata.”
  • Bartosz Usowicz

    Service Desk Specialist Python “Polecam ten kurs, bo dzięki niemu znalazłem pracę w branży IT. Mając w CV ukończony kurs, firmy chętniej się odzywają.”
Aplikuję

Kliknij "Aplikuję", żeby przejść do formularza aplikacyjnego.